Blog BazaTelefonów.pl
 

Orange we współpracy z Dailymotion oferuje najlepiej umiejscowione reklamy w internetowych portalach wideo online

Inne, Operatorzy 2011-07-15 12:59

Orange poinformował o podpisaniu umowy o wyłącznej współpracy partnerskiej z firmą Dailymotion. Umożliwi ona zaoferowanie jedynego na rynku, zintegrowanego rozwiązania reklamowego, umożliwiającego dotarcie za pośrednictwem platformy Dailymotion, do precyzyjnie określanych grup odbiorców. Orange Advertising Network* będzie mieć wyłączne prawo do sprzedaży i reprezentowania zasobów reklam wideo Dailymotion w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej*.

  • Dzięki współpracy z nowym partnerem, Orange Advertising Network (OAN), może jako jedyny na rynku, zaoferować precyzyjnie adresowane, tworzone na zamówienie reklamy cyfrowe umieszczane w internetowych serwisach prezentacji filmów wideo online.
  • Reklamy będą publikowane na jednej z największych platform filmów wideo online – Dailymotion, która należy do 30 najczęściej odwiedzanych serwisów internetowych na świecie.
  • Umowa o wyłącznej współpracy partnerskiej obejmuje Wielką Brytanię, Hiszpanię, Polskę i Amerykę Łacińską.*
  • Dailymotion dzieli swoje materiały wideo na oficjalne (premium) i generowane przez użytkowników. Orange wykorzysta ten podział podczas tworzenia reklam na zamówienie. W rezultacie materiały reklamowe zostaną powiązane z odpowiednimi treściami wideo, a reklamodawca dotrze ze swoją kampanią do odpowiednich odbiorców w wybranej lokalizacji geograficznej.
  • W portalu Dailymotion działa społeczność twórców wideoklipów o nazwie „Motionmakers”. Reklamodawcy będą mogli wykorzystać jej potencjał podczas projektowania i realizacji kampanii reklamowych.
  • Dailymotion rejestruje 1,2 miliarda odsłon w miesiącu, a zbiór 20 milionów filmów powiększa się codziennie o 20 000 nowych. Stronę odwiedza 114 mln użytkowników miesięcznie.

Z Dailymotion korzysta miesięcznie 114 milionów użytkowników na całym świecie, a jej katalog filmów każdego dnia powiększa się o 20 000 nowych pozycji. Co miesiąc w portalu Dailymotion oglądanych jest 1,2 miliarda filmów. Materiały dostępne w serwisie są podzielone na trzy grupy: oficjalne (premium), profesjonalne (amatorskie wysokiej klasy) oraz generowane przez użytkowników, a dodatkowo dzieli się je na kanały. Dzięki temu reklamodawcy mają do dyspozycji bardzo obszerny, uporządkowany zbiór materiałów. Podział na treści premium i generowane przez użytkowników oraz zagregowany katalog oparty na lokalizacji znacznie ułatwia ukierunkowanie reklam. Ponadto, dzięki partnerskim umowom z ITN w Wielkiej Brytanii, TV Azteca w Ameryce Łacińskiej lub TV3 w Hiszpanii,  Dailymotion zapewnił sobie szerokie prawa do treści premium na tych rynkach. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów, dostosowanych do wymagań lokalnych odbiorców, gwarantuje, że reklamodawca dotrze do właściwych klientów, w każdym kraju, ze znacznie większą precyzją niż dotychczas.

Właściciele marek będą mogli również wykorzystać kreatywność  „Motionmakers” - społeczności twórców wideoklipów umieszczanych w serwisie Dailymotion, która stanowi 20% wszystkich użytkowników. Mogą im zaproponować tworzenie materiałów na zamówienie. W rezultacie otrzymają filmy wideo inspirowane opisem marki, które stanowią unikatowe materiały marketingowe doskonale dostosowane do konkretnej kampanii.

W serwisie Dailymotion dostępne są również reklamy towarzyszące. Reklamodawca może łączyć materiały wideo z tradycyjnymi formatami reklam internetowych, korzystać z najbardziej kreatywnych i skutecznych formatów dostępnych na rynku, a także zostać sponsorem katalogu materiałów premium, aby zapewnić sobie jeszcze lepszą widoczność marki.

„Reklamodawcy coraz częściej wykorzystują reklamy wideo w swoich kampaniach internetowych, ale jeśli nie są w stanie skierować odpowiednich treści do właściwej grupy odbiorców na konkretnym rynku, to ich działania można porównać do wrzucenia igły w stóg siana” – powiedział Luc Tran Thang, wiceprezes firmy Orange Advertising. „Możemy zagwarantować reklamodawcom i właścicielom marek, że dotrą do właściwych adresatów, ponieważ nasze materiały wideo są zlokalizowane i odpowiednio ukierunkowane. Taką gwarancję oferuje tylko Dailymotion”.

„Orange Advertising Network jest naturalnym partnerem dla Dailymotion w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej. Zatrudnia specjalistów na całym świecie, którzy pomogą w odpowiednim wykorzystaniu naszych materiałów” – powiedział Luc Daumont, wiceprezes ds. rozwoju międzynarodowego firmy Dailymotion. „Materiały wideo umieszczone w Internecie stanowią dla reklamodawców atrakcyjną platformę, pod warunkiem, że komunikaty reklamowe są połączone z filmami w sposób uwzględniający zainteresowania widzów. Dailymotion umożliwia bardziej precyzyjne ukierunkowanie reklam niż tradycyjne kanały przekazu. Tworzymy uporządkowany katalog treści i wykorzystujemy potencjał twórczy społeczności naszych użytkowników. Dzięki temu Orange Advertising Network może zapewnić reklamodawcom nie tylko skuteczność kampanii, ale również swobodę kreatywnego korzystania z innowacyjnej, interaktywnej platformy. Dodatkową korzyścią są narzędzia do pomiaru zwrotu z inwestycji”.


* W Wielkiej Brytanii Orange będzie wspierać Dailymotion  na portalach internetowych i mobilnych,  w Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej – tylko na internetowych, we Francji – tylko na mobilnych. Ameryka Łacińska nie obejmuje Brazylii. Portal Dailymotion jest dostępny we wszystkich krajach świata z wyjątkiem Chin i Korei Południowej.

* Orange Advertising Network działa w Wielkiej Brytanii pod firmą Unanimis, która jest jednostką zależną
 w całości należącą do France Telecom-Orange Group.

Źródło: Orange

Wojtek Konopa, viewed 3723 times.

Add to: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Don't paste HTML and BB Code. IP addresses are recorded. Up to 1500 characters.

Search
Subscribe:
RSSAtom

Categories

Tag Cloud

Archives