Blog BazaTelefonów.pl
 

Skype przedstawia Skype Connect 1.0

Inne, Internet, Telefony 2010-09-06 17:56

Skype wprowadza na rynek rozwiązanie Skype Connect 1.0 (wcześniej Skype dla SIP), które umożliwia realizowanie połączeń ze Skype poprzez centralę abonencką PBX lub jednolitą komunikację UC przy użyciu protokołu IP. Skype Connect 1.0 dostępne jest od jakiegoś czasu w wersji beta.

Skype Connect umożliwia firmom:
•    Wykonywanie połączeń z telefonów biurkowych na numery stacjonarne i komórkowe na całym świecie, w standardowych cenach Skype naliczanych minutowo.
•    Odbieranie połączeń przychodzących od użytkowników Skype z całego świata, dzięki umieszczeniu przycisków pozwalających na wykonywanie połączeń telefonicznych, tzw. Click & Call, na stronach internetowych.
•    Odbieranie połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych w korporacyjnej centrali abonenckiej PBX, przy wykorzystaniu numerów online Skype zakupionych osobno.
•    Zarządzanie rozmowami na Skype z wykorzystaniem istniejących urządzeń PBX lub systemów UC. Obejmuje to np. przekierowywanie rozmów, automatyczną dystrybucję połączeń, telekonferencje, przekierowania automatyczne, pocztę głosową, nagrywanie rozmów czy logowanie.

“Od początku swego istnienia Skype wykorzystywany jest przez firmy pragnące zredukować koszty komunikacji. Według naszych badań, w pierwszym kwartale 2010 około 37% użytkowników Skype przyznało, że używają komunikatora Skype do celów biznesowych lub związanych z biznesem”, powiedział David Gurle, wiceprezes i dyrektor generalny Skype for Business. “Naszym celem jest umożliwienie małym i dużym firmom korzystania z nowoczesnych narzędzi tak, aby były w stanie poprawiać produktywność przy jednoczesnej redukcji kosztów telekomunikacyjnych. Po wprowadzeniu na rynek narzędzia Skype Manager, jesteśmy naprawdę dumni z dodania Skype Connect do naszej listy specjalnych rozwiązań dla biznesu. Zadaniem Skype Connect jest danie klientom możliwości obniżania rachunków telefonicznych oraz ochrona środków zainwestowanych przez nich w istniejące rozwiązania telekomunikacyjne”.

Od momentu, gdy Skype Connect stał się dostępny w wersji beta:
•    Z rozwiązania skorzystało ponad 2400 klientów na całym świecie.
•    Skype Connect uzyskał certyfikat zgodności z produktami PBX i UC oferowanymi przez takie firmy jak Avaya, Cisco, SIPfoundry, ShoreTel.
•    Skype Connect działa również na bazie starszych technologii, np. TDM PBX czy Key Systems. W chwili obecnej można do nich dodawać możliwości telekomunikacyjne Skype za pośrednictwem zewnętrznych bram IP, dostarczanych przez spółki typu AudioCodes, Grandstream i VoSKY.
•    Narzędzie internetowe Skype Manager wdrożono w celu umożliwienia managerom IT instalację Skype Connect i kontrolę wykorzystania Skype w przedsiębiorstwie.
•    Klienci Skype Connect i administratorzy Skype Manager mogą korzystać ze specjalnego, dedykowanego im serwisu, oferującego m.in. czaty w czasie rzeczywistym.
•    We wdrażaniu nowej inicjatywy o nazwie Skype Channel Partner Program aktywny udział biorą partnerzy VAR i integratorzy systemów.

Firmy korzystające z rozwiązania Skype Connect uiszczają miesięczną opłatę w wysokości 4.95 EUR (6.05 USD) za linię. Jest ona uzależniona od liczby połączeń wykonywanych lub odbieranych jednocześnie. Każdy kanał pozwala na realizację jednego połączenia wychodzącego i jednego przychodzącego w danej chwili. Za telefony na numery stacjonarne i komórkowe, wykonane za pośrednictwem Skype Connect, płaci się standardowe ceny Skype, obowiązujące na całym świecie. W tym miejscu znajdziesz szczegółowy cennik Skype Connect.

Źródło: Skype - Informacje Prasowe

Łukasz Miazga, wyświetlono 3641 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum