Blog BazaTelefonów.pl
 

TVP: pełne odcinki programów na YouTube

Internet 2010-10-12 16:44

TVP jako pierwszy polski nadawca telewizyjny podpisała ramową umowę o współpracy komercyjnej z YouTube. Poza udostępnianiem materiałów TVP, zawarta umowa określa także zasady zamieszczania reklam przy treściach wideo w kanale Telewizji Polskiej.


 

W istniejącym na YouTube od końca 2006 roku kanale TVP znajduje się ponad 400 materiałów wideo. Są to głównie klipy promujące pozycje antenowe i zapowiadające organizowane imprezy oraz materiały dostępne na portalu tvp.pl.

W ramach podpisanej z YouTube umowy, TVP rozbuduje istniejący kanał i będzie zamieszczać w serwisie pełne odcinki programów po emisji na antenie oraz programy archiwalne, które cieszą się popularnością w sieci. Z ponad 120 tys. materiałów wideo dostępnych na stronie tvp.pl część zostanie udostępniona w portalu YouTube.

Utworzone zostaną kanały tematyczne m.in.: sport, rozrywka, kabarety i styl życia zawierający programy kulinarne i podróżnicze. Planowane są wspólne akcje promocyjne angażujące użytkowników i wykorzystujące narzędzia społecznościowe YouTube. Część zamieszczanych materiałów nie będzie dostępna w Ameryce Północnej i Południowej ze względu na ograniczenia licencyjne.

Materiałom wideo, które udostępni TVP, będzie towarzyszyć reklama sprzedawana przez YouTube, w tym format InVideo, formaty display i pre-roll.

TVP będzie zaś korzystać z technologii YouTube Content ID, czyli narzędzia do identyfikacji treści należących do wydawcy, zamieszczonych w serwisie bezpośrednio przez użytkowników. Dzięki temu narzędziu TVP będzie mogła zdecydować, czy zidentyfikowane w ten sposób filmy wideo zablokować, śledzić, czy wykorzystać komercyjnie.

Źródło: Di.com.pl

Wojtek Konopa, wyświetlono 3529 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum