Blog BazaTelefonów.pl
 

MRM promuje zimową promocję iPlusa

Operatorzy 2010-11-26 11:53

Polkomtel uruchomił zimową promocję iPlusa pod hasłem „Kup w prezencie.. albo z innego powodu!”, która obejmuje nie tylko ofertę usług internetowych, ale także nową kolekcję sprzętu. Autorem koncepcji kampanii internetowej oraz kreacji jest agencja interaktywna MRM Worldwide, która wygrała przetarg na realizację tego projektu.

Hasłem kampanii jest „Kup w prezencie.. albo z innego powodu!” i ma zachęcać konsumentów do wykupienia dostępu do internetu iPlus w specjalnym, zimowym pakiecie – z netbookiem Acer Aspire One D250 lub Samsung N150 dostępnymi są już od złotówki. Oferta obejmuje także iPad’a, dostępnego już od 1599 zł.

Autorem koncepcji kampanii internetowej, kreacji oraz wszystkich form online jest agencja interaktywna MRM Worldwide. Polkomtel powierzył agencji zrealizowanie tego projektu po przeprowadzeniu przetargu. Jego celem było zainteresowanie konsumentów specjalną, zimową ofertą, która może być inspiracją do prezentu świątecznego, ale też do obdarowania kogoś bliskiego lub siebie samego zupełnie bez okazji.

Agencja przygotowała komplet kreacji do kampanii SEM oraz kreacje do kampanii displayowej. Powstały takie formy standardowe, jak double billboard, triple billboard czy navibox na serwisy z kategorii Hi Tech takich portali, jak Interia.pl czy Onet.pl oraz do sieci reklamowej IDM i grupy IDG. MRM Worldwide zadbała także o formy niestandardowe, takie jak np. sponsoring kategorii w serwisie zumi.pl. W ramach kampanii przygotowano także mailingi dystrybuowane do właścicieli kont pocztowych na Onet.pl, WP.pl, O2.pl i Interia.pl.

Kampania internetowa rozpoczęła się 22 listopada 2010 r. i potrwa do 23 grudnia 2010 r.

Źródło: Prportal.pl

Wojtek Konopa, wyświetlono 3759 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum