Blog BazaTelefonów.pl
 

Mini Getaway Stockholm

Inne, Telefony 2010-12-06 09:59

Z okazji premiery nowego modelu samochodu Mini Countryman przedstawiono bardzo oryginalną kampanię mobilną wykorzystującą grę geolokalizacyjną. Uczestnicy gry mieli szansę wygrać auto Mini Countryman.

Idea gry polegała na znalezieniu wirtualnego auta Mini w Sztokholmie za pomocą aplikacji Mini Getaway Stockholm dla telefonu iPhone. Osoba, która znalazła wspomniany samochód będąc w odległości 50 metrów zabierała Mini dla siebie. Następny krok był nieco trudniejszy, należało uniknąć spotkania z pozostałymi uczestnikami, uciekając ile tylko sił w nogach. Każdy kto znajdował się w promieniu 50 metrów od posiadacza wirtualnego Mini “zabierał” wirtualny samochód . Przeciwnicy w czasie rzeczywistym wyświetlani byli na mapie. Po tygodniu grania posiadacz wirtualnego mini wygrał własny samochód Mini Countryman.

Gra rozpoczęła się 31 października, uczestnicy wykazali się sporą inwencją, niektórzy z nich wynajęli nawet helikopter, aby nikt nie mógł skraść im wirtualnego Mini. W ciągu tygodnia w grze uczestniczyło ponad 11 tys ludzi, średni czas gry na jedną osobę wyniósł aż 5 godzin oraz 6 minut. Więcej na poniższych wideo:

Sztokholm został zmieniony na 7 dni w światową stolicę gier geolokalizacyjnych.

Przedstawiona gra geolokalizacyjna jest zarazem najlepszą kampanią marketingową wykorzystującą telefony komórkowe. Połączenie najlepszych nowych technologii, w tym geolokalizacji oraz wykorzystania społeczności po to, aby uczestnik mógł wygrać samochód Mini.

Źródło: Mobilemarketing.pl, Minigetawaystockholm

Wojtek Konopa, wyświetlono 3658 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum