Blog BazaTelefonów.pl
 

TeliaSonera jednoczy się pod nową unikatową tożsamością marki

Operatorzy 2011-05-12 10:56

Spółka TeliaSonera dokonała ważnego kroku na drodze do unifikacji dzięki wprowadzeniu nowej wspólnej tożsamości marki. Nowa tożsamość odzwierciedla połączenie znaczenia spółki na rynku międzynarodowym i silnego przywiązania do rynku lokalnego, a także jej tradycję jako jednego z pionierów branży telekomunikacyjnej. Aby uczcić tą okazję, TeliaSonera wprowadza bardzo atrakcyjną ofertę na roaming danych w telefonach komórkowych w państwach skandynawskich i bałtyckich.

18 głównych marek spółki TeliaSonera zostanie połączonych w jedną atrakcyjną tożsamość marki, zachowując jednak dotychczasowe nazwy. Podstawa nowej tożsamości marki została wprowadzona już w 2009 r. w działaniach spółki TeliaSonera w Europie i Azji, a ostatnio została jeszcze bardziej rozwinięta i rozszerzona na kraje skandynawskie i bałtyckie (*). Działania związane ze zmianą marki dotyczyć będą ponad 300 sklepów detalicznych, 1000 szyldów i około 500 elektronicznych punktów kontaktowych, w tym internetowych witryn spółki w krajach skandynawskich i bałtyckich, które co miesiąc notują prawie 7 milionów unikatowych odwiedzających. 

Jak stwierdził prezes i dyrektor wykonawczy spółki Lars Nyberg: „To następny krok na naszej drodze do sukcesu. Nasi klienci zyskają namacalne korzyści płynące z bycia częścią międzynarodowej grupy telekomunikacyjnej, zapewniającej najnowsze technologicznie usługi i oferty na wielu rynkach, a jednocześnie rozumiejącej potrzeby i uwarunkowania lokalnych klientów lepiej niż ktokolwiek inny.”

Prezes dodał: „W dniu dzisiejszym obniżamy opłaty za roaming danych w krajach skandynawskich i bałtyckich o ponad 90 procent, niezbicie demonstrując w ten sposób namacalne korzyści płynące z posiadania statusu klienta rodziny TeliaSonera. Tak duża obniżka ceny jest możliwa dzięki pełnemu wykorzystaniu naszej obecności na rynku w krajach skandynawskich i bałtyckich”.

Od Skandynawii do Nepalu
W niecałą dekadę spółka TeliaSonera przekształciła się w jednego z czołowych operatorów w Europie i Azji. W ciągu kilku ostatnich lat TeliaSonera uruchomiła pierwszą na świecie sieć 4G, rozwinęła czołową europejską sieć transmisyjną TCP/IP i zbudowała położoną na najwyższej na świecie wysokości sieć przesyłania danych drogą komórkową w Himalajach. Obszar działania grupy rozciąga się dziś od krajów skandynawskich i bałtyckich poprzez całą Europę i Azję aż do Nepalu, a liczba jej klientów przekracza 150 milionów.

Nowa marka dodatkowo umacnia pozycję spółki TeliaSonera na międzynarodowym rynku telekomunikacyjnym, uwypuklając unikatowe połączenie globalnego zasięgu z lokalnym wykonaniem. Marka ta jest również potwierdzeniem historii spółki i jej tradycji jako jednego z prawdziwych pionierów w branży, założycieli telefonii komórkowej i siły napędowej w rozwoju społeczeństwa informatycznego.

W opinii Larsa Nyberga: „W ciągu kilku ostatnich lat poczyniliśmy spore wysiłki, aby przekształcić TeliaSonera w spółkę zintegrowaną. Nowa tożsamość marki jest kolejnym logicznym krokiem na drodze do unifikacji naszej działalności na całym obszarze działania, wykorzystując naszą międzynarodową pozycję i lokalne powiązania w celu stworzenia najbardziej atrakcyjnej marki w branży”.

Więcej informacji na temat nowej marki można uzyskać pod adresem www.teliasonera.com/new-brand

Źródło: TeliaSonera

Wojtek Konopa, wyświetlono 3885 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum