Blog BazaTelefonów.pl
 

Alcatel-Lucent rozwija obsługę klientów przez Internet

Technologie 2011-05-26 12:41

Firma Alcatel-Lucent poinformowała, że jej pakiet udostępnianych w hostingu rozwiązań contact center osiągnął kolejny, ważny sukces - już ponad 1000 klientów z całego świata wdrożyło aplikacje Genesys w środowiskach udostępnianych w hostingu lub udostępniających oprogramowanie jako usługę (SaaS - ang. software as a service).

Modele obsługi oparte na hostingu i na technologii SaaS zyskują coraz większą popularność wśród klientów korporacyjnych, gdyż zmniejszają ryzyko wdrażania i zapewniają większą elastyczność niezbędną do osiągania zagwarantowanych poziomów usług.

Dostępny już na całym świecie pakiet rozwiązań contact center Genesys Alcatela-Lucenta może być wdrażany całkowicie w hostingu lub jako rozwiązanie SaaS przez usługodawców należących do sieci partnerów firmy. Usługodawcy oferujący swoim klientom udostępniane w hostingu rozwiązania Genesys mają do dyspozycji modułową, skalowalną i otwartą platformę, która pozwala im oferować dostosowane do potrzeb klientów, zaawansowane usługi za pośrednictwem architektury obsługującej wiele podmiotów. Dziś rozwiązania Genesys udostępniane w modelach opartych na infrastrukturze internetowej oferuje już ponad 20 partnerów, a w tym firmy: AT&T, Deutsche Telecom, Echopass, Century Link, Teleperformance, Telstra, West Interactive, Working Solutions i Verizon.

Rozwiązania udostępniane w hostingu są dla przedsiębiorstw atrakcyjne, gdyż minimalizują lub nawet całkiem eliminują nakłady inwestycyjne. Klient płaci jedynie za liczbę faktycznie udostępnionych portów, obsługiwanych stanowisk lub wykorzystanych minut, zgodnie ze swoimi potrzebami. Płacąc jedynie za faktyczne zużycie, przedsiębiorstwa nie muszą już kupować dodatkowej pojemności, aby móc obsługiwać okresy szczytowych obciążeń. Pozwala to wyeliminować koszty posiadania własnych rozwiązań, dla których typowe są okresy bezczynności pracowników poza godzinami szczytu.

„Obserwujemy ogromny wzrost popularności rynku rozwiązań udostępnianych w hostingu i w modelu SaaS. Hosting pozwala zwiększyć możliwości przedsiębiorstwa i umożliwia pracownikom spoza contact center odegranie istotnej roli w obsłudze klienta” - powiedział Ian Jacobs, starszy analityk z działu interakcji z klientami (ang. Customer Interaction) w firmie Ovum. „Tak wysoka liczba wdrożeń świadczy o wadze, jaką przedsiębiorstwa, a co ważniejsze - ich klienci, przywiązują do dobrze zintegrowanego rozwiązania na żądanie.

Firmy korzystające z usług hostingowych uzyskują szybko i w korzystnej cenie dostęp do nowych technologii natychmiast po ich wprowadzeniu na rynek. Zapewniona jest także ochrona wcześniejszych inwestycji tych firm, gdyż udostępniane w hostingu rozwiązania Genesys są oparte na otwartych standardach, tak więc platformę tę można zintegrować z istniejącymi środowiskami oraz aplikacjami innych producentów.

„Cieszymy się ogromnie z faktu, że liczba klientów korzystających z pakietu Genesys w hostingu przekroczyła już magiczny próg 1000. Nasi świadczący usługi hostingu partnerzy każdego dnia dokładają wszelkich starań, aby ta liczba jeszcze wzrosła, a ich klienci zdają sobie sprawę z korzyści finansowych i operacyjnych, jakie ten model im oferuje” - powiedział Eric Tamblyn, wiceprezes ds. marketingu produktów w firmie Alcatel-Lucent Enterprise. „Dzięki tak dużemu poparciu dla naszych modeli opartych na hostingu i technologii SaaS, możemy teraz spełnić wymagania usługowe szerokiej gamy rynków i klientów branżowych”.

Źródło: Alcatel-Lucent

Wojtek Konopa, wyświetlono 3816 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum