Blog BazaTelefonów.pl
 

Wystartowała kampania Samsung GALAXY SIII

Telefony 2012-06-05 13:17

Wraz z rozpoczęciem sprzedaży na polskim rynku telefonu Samsung GALAXY S III – od  1 czerwca, rozpoczęła się również jego kampania reklamowa. Potrwa ona do końca sierpnia i obejmie swoim zasięgiem standardowe i niestandardowe formy przekazu – m.in. reklamę w TV, działania OOH na polskich lotniskach.

Od telewizji po OOH

Ze standardowych aktywności kampania objęła swoim zasięgiem telewizję, radio, prasę, kino oraz działania na portalach internetowych.

30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – takich jak TVP, TVN, Polsat, ale również na antenie programów tematycznych – np. TVN24, TVN Style, Polsat News, TV4, czy Discovery Channel. Dodatkowo od 21 czerwca spot będzie można obejrzeć przed pokazami filmowymi w sieci kin Cinema City. Pod względem prasy reklama GALAXY S III zostanie opublikowana w magazynach męskich (Logo, Stuff), luksusowej prasie kobiecej (Zwierciadło, Twój Styl), magazynach people (VIVA!, Gala, Party, Show), pismach lifestylowych (np. Voyage, Kalejdoskop) oraz tygodnikach opinii (np. Wprost, czy Przekrój).

Pod kątem niestandardowych aktywności zaplanowano działania SEM, materiały POS, billbordy OOH na lotniskach (Warszawa, Poznań) oraz w miejscowościach turystycznych na południu Polski (Zakopane, Krynica Zdrój, Szczyrk). Siatki wielkoformatowe z wizerunkiem nowego GALAXY S III na okres wakacji zostaną umieszczone w głównych arteriach największych polskich miast – Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie. Dodatkowo od lipca w wybranych miejscach w całej Polsce ruszy również kolejna odsłona roadshow Samsung Mobile Live, poświęcona GALAXY S III. Na specjalnie przygotowanych do tego celu stoiskach odwiedzający będą mogli wypróbować smartfon i przekonać się o unikalności jego funkcji.

Za przygotowanie materiałów BTL odpowiadała agencja Pomidou. Z kolei adaptacją na polskim rynku spotu oraz opracowaniem materiału ATL zajęła się agencja reklamowa Leo Burnett. Dodatkowo za zakup mediów odpowiadał dom mediowy  Starcom.

GALAXY S III – nowy sposób interakcji z użytkownikiem

GALAXY S III to najbardziej zaawansowany smartfon w ofercie firmy Samsung. Inspiracje naturą widać w budowie i interfejsie urządzenia, a inteligentne funkcje zostały zaprojektowane tak, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby użytkownika. Urządzenie zapewnia niespotykany dotąd w telefonach komfort przeglądania treści dzięki wyświetlaczowi w technologii HD Super AMOLED o przekątnej 4,8 cala. Aparat 8 Mpx oferuje użytkownikowi błyskawiczne uruchamianie, bezzwłoczne wykonywanie zdjęć oraz pełen wachlarz inteligentnych funkcji, jak zdjęcia seryjne, czy wybór najlepszego ujęcia, tak aby w prosty i szybki sposób uchwycić wszystkie wyjątkowe chwile. GALAXY S III udoskonala również sposób interakcji pomiędzy urządzeniem a użytkownikiem. Inteligentny smartfon potrafi wykryć twarz, spojrzenie, głos i gesty, dostosowując się do indywidualnego użytkownika, aby zapewnić wygodniejszy i bardziej naturalny sposób obsługi. Dzięki innowacyjnej funkcji „Smart Stay” smartfon wie, kiedy robisz coś na telefonie, np. czytasz e-booka czy korzystasz z internetu – przednia kamera rozpoznaje spojrzenie, a urządzenie nie wygasza ekranu dopóki na niego patrzysz, by zapewnić nieprzerwany komfort przeglądania treści i maksymalną wydajność baterii.

Źródło: Samsung

Wojtek Konopa, wyświetlono 3207 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum