Blog BazaTelefonów.pl
 

KIA stawia na rozwiązania mobilne

Aplikacje, Inne 2012-06-19 15:02

Rusza kampania reklamowa marki KIA wspierająca promocję najnowszego modelu KIA Cee’d. Działania realizowane będą w mobilnym internecie. Po raz pierwszy w Polsce marka zdecydowała się na włączenie do działań reklamowych zaawansowanej kreacji typu Rich Media emitowanej w mobilnym internecie. Realizowana przez agencję mobile marketingu Mobext kampania, nawiązuje do trwających Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2012, sponsorowanych przez KIA.

Kampania realizowana przez Mobext Polska dla KIA wykorzystuje formaty Rich Mediowe - rozwiązanie angażujące użytkownika oraz pozwalające zapoznać się z modelem samochodu bezpośrednio z poziomu kreacji reklamowej, bez potrzeby odwiedzania dedykowanej strony lub ściągania aplikacji. Kreacja reklamowa KIA zawiera m.in. zewnętrzny widok 360° samochodu, umożliwia sprawdzenie dostępnych kolorów nadwozia oraz obejrzenie zdjęć wnętrza.

„Dzięki wykorzystaniu innowacyjnej technologii Rich Media udało nam się umieścić w obrębie bannera prostą grę, widok samochodu 360°, galerię zdjęć i lokalizator salonów dealerskich KIA, co umożliwia poznawanie zalet najnowszego modelu KIA Cee’d bez konieczności przenoszenia się na dedykowaną stronę mobilną czy ściągnięcia aplikacji. Do tej pory bannery flashowe z powodzeniem wykorzystywane były przez marki w kampaniach internetowych, ale dzięki technologii HTML5 teraz jest to możliwe również na urządzeniach mobilnych, które pozwalają na dużo więcej np. lokalizację i bezpośrednie połączenie z najbliższym  punktem sprzedaży – mówi Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Mobext Polska.

Kreacja Rich Media promuje także konkurs KIA, w którym fani Mistrzostw Europy mogą zdobyć bilety na mecze. Za pośrednictwem kreacji mobilnej możliwe jest wyszukanie najbliższego dealera, połączenie się z nim i umówienie się na jazdę testową, która warunkuje udział w konkursie.

Źródło: Mobext

Wojtek Konopa, wyświetlono 3946 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum