Blog BazaTelefonów.pl
 

Biznes to Rozmowy

Inne, Operatorzy 2012-07-09 12:22

Jesienią 2012 r. odbędzie się kolejna edycja Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”. Tematem przewodnim będzie „Integracja - Innowacja – Inspiracja”. Wiedzą i doświadczeniami z uczestnikami podzielą się wybitni specjaliści z Polski i z zagranicy.

Organizowany przez Netię Kongres Biznes to Rozmowy jest corocznym spotkaniem przedstawicieli biznesu, którzy wymieniają się doświadczeniami w obszarze nowych technologii i szeroko pojętej komunikacji. Czwarta edycja Kongresu odbędzie się 4 października 2012 roku w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach.

Interaktywna formuła dynamicznych sesji, ciekawe debaty i znakomici prelegenci ze światowej czołówki, co roku przyciągają uwagę ponad tysiąca uczestników wydarzenia – praktyków i pasjonatów biznesu. Oprócz dyskusji i rozmów, na Kongresie prezentowane są także najnowsze praktyczne rozwiązania odnoszących sukces rynkowy marek.

"Każda edycja Biznes to Rozmowy przybliża najnowsze trendy w komunikacji. Chcemy inspirować, ale też pokazać praktyczne zastosowanie nowych technologii w firmach” - mówi Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Zarządzająca Rynkiem Klientów Korporacyjnych w Netii. „W tym roku wywołamy dyskusję na temat integracji różnego rodzaju narzędzi i rozwiązań biznesowych, dzięki którym firmy mogą się rozwijać, nawiązywać współpracę, tworzyć nowe modele biznesowe. Przedstawimy szanse i zagrożenia dzielenia się wiedzą w internecie zarówno dla firm, jak i użytkowników indywidualnych." - dodała Renata Filipek-Baryłowska.

Zgodnie z hasłem „Integracja – Innowacja – Inspiracja”, w tym roku wiele uwagi poświęcone będzie integracji sprzętowej i systemowej oraz innowacyjnym technologiom. Poruszony zostanie m.in. temat dystrybucji kontentu oraz wideokonferencji, jako przykładów innowacji w komunikacji biznesu. Wśród zaproszonych gości, specjalistów znajdzie się wielu praktyków, na co dzień zajmujących się innowacyjnymi projektami.

Dotychczasowe edycje Kongresu Biznes to Rozmowy zbierały znakomite oceny. Podsumowanie Kongresu w 2011 roku wskazało, że aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarzeniu innym osobom.*

Partnerstwo tegorocznej edycji Kongresu potwierdził już Microsoft, który został partnerem strategicznym wydarzenia. Głównym partnerem medialnym, po raz czwarty, został TVN CNBC. Prowadzenie Kongresu oraz rozmów z gośćmi specjalnymi powierzono Romanowi Młodkowskiemu, szefowi TVN CNBC.

Najnowsze informacje na temat Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy” oraz systematycznie uzupełniane szczegóły na temat uczestnictwa dostępne są na stronie biznestorozmowy.pl oraz profilu www.facebook.com/BiznestoRozmowy. 

 *na podstawie badania MillwardBrown SMG/KRC

Źródło: Netia

Wojtek Konopa, wyświetlono 3532 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum