Blog BazaTelefonów.pl
 

Pierwsza kampania Play z dynamicznym retargetingiem

Ciekawostki, Operatorzy 2012-07-12 13:10

Dynamiczny retargeting zastosowany w kampanii polega na identyfikacji internautów odwiedzających serwis Play.pl, a następnie wyświetlaniu im na innych stronach internetowych przez nich odwiedzanych personalizowanych bannerów, z reklamą tych produktów z oferty operatora, które wcześniej oglądali.

Celem działań jest zachęcenie użytkowników do ponownego odwiedzenia serwisu Play i realizacji zamówienia. Do obsługi kampanii Novem Group wykorzystuje technologię Vizury, która jest jednym z najbardziej zaawansowanych na świecie systemów służących do dynamicznego retargetingu. Dzięki systemowi Vizury możliwe jest tworzenie w czasie rzeczywistym spersonalizowanych kreacji reklamowych. Bannery są automatycznie generowane na podstawie śladów obecności użytkownika w serwisie reklamodawcy (tagów) oraz informacji o produktach z jego bazy danych (tzw. feedów produktowych). Novem Group jest wyłącznym partnerem Vizury w Polsce.

W kampanii Play reklamowane są konkretne telefony z konkretnym abonamentem z oferty Play.
Novem Group odpowiada za przygotowanie produktów objętych promocją w formie feedów produktowych i elementów graficznych, które są następnie wykorzystywane na bannerach. W oparciu o te materiały oraz dane o użytkownikach, technologia Vizury generuje reklamy dostosowane do zainteresowań i zachowań danego internauty w sieci. Novem odpowiada także za wdrożenie kampanii, bieżące konsultacje i optymalizację działań w trakcie trwania kampanii.

„Play jest zawsze w awangardzie firm na polskim rynku, które wykorzystują w swoich działaniach nowe formy reklamy czy możliwości targetowania, oraz wdraża nowatorskie rozwiązania w zakresie promocji i wsparcia sprzedaży w sieci. Coraz liczniejszą grupę klientów pozyskujemy m.in. właśnie dzięki takiemu podejściu i niestandardowej komunikacji marketingowej, która wyróżnia nas spośród konkurentów” – mówi Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play.

Zastosowanie generowanych w czasie rzeczywistym bannerów reklamowych w oparciu jednocześnie o tagi i feedy produktowe bardzo istotnie zwiększa efektywność kampanii. Rozwiązanie takie ma jeden z najwyższych wskaźników skuteczności w obszarze reklamy online. Według danych globalnych, średni CTR kampanii z wykorzystaniem dynamicznego retargetingu wynosi 0,8 proc. (w porównaniu z 0,2 proc. dla tradycyjnych kampanii display), a konwersja sięga 3,6 proc. (1 proc. w działaniach stosujących niespersonalizowane reklamy).

Źródło: Novem Group

Wojtek Konopa, wyświetlono 3211 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum