Blog BazaTelefonów.pl
 

mBank - nowości w aplikacjach bankowości mobilnej

Aplikacje 2013-01-22 10:02

Największy bank internetowy dokonuje zmian w mobilnych aplikacjach i ułatwia proces sprawdzania salda - czyli jedną z najchętniej wykorzystywanych przez klientów funkcji  w bankowości mobilnej. Użytkownicy zyskają możliwość kontrolowania stanu rachunku na bieżąco, bez konieczności logowania się do banku.

mBank udostępnia aplikacje mobilne przeznaczone na najpopularniejsze systemy operacyjne w nowoczesnych smartfonach, czyli na Androida oraz iOS, na którym pracują urządzenia firmy Apple. Liczba pobrań obu typów aplikacji z logo mBanku przekroczyła już 250 tys., a klienci coraz aktywniej korzystają z tego oprogramowania.

Jak zauważa Leszek Piekut, odpowiedzialny za wdrożenie zmian w bankowych aplikacjach mBanku, klienci najchętniej korzystają z możliwości odnajdywania wpłatomatów i bankomatów na podstawie usługi geolokalizacji. - To naturalne, że użytkownicy bankowości mobilnej korzystają z niej w określonym kontekście, szczególnie wyrażającym „odmiejscowienie”, czyli jedną z głównych cech mobilnego internetu – tłumaczy Piekut. - Natomiast pierwszą podstawową operacją finansową, z jakiej korzystają w kanałach mobilnych, wciąż pozostaje sprawdzanie stanu rachunku. Dlatego postanowiliśmy tą  właśnie możliwość maksymalnie uprościć, aby stała się jeszcze bardziej przyjazna  – dodaje.

Do tej pory, aby sprawdzić stan rachunku, należało zalogować się do aplikacji mobilnej. Teraz klienci uzyskają możliwość aktywowania specjalnego wskaźnika salda, który bez konieczności logowania się do banku będzie od razu pokazywał stan konta, w formie liczbowej lub za pośrednictwem specjalnego wskaźnika graficznego, określającego orientacyjną wartość między ustalonym przez użytkownika minimalnym a maksymalnym stanem konta.

W urządzeniach funkcjonujących w oparciu o system Android, klient będzie widział wskaźnik salda wprost na swoim pulpicie roboczym, w urządzeniach Apple na ekranie startowym aplikacji. Opcja konfiguracji wskaźnika salda jest dobrowolna.

Częstotliwość synchronizacji danych można ustalić samodzielnie, określając, jak często telefon powinien łączyć się z bankiem celem aktualizacji stanu rachunku. Aby poprawnie korzystać z najnowszej funkcji, telefon powinien być zalogowany w sieci operatora i korzystać z mobilnego pakietu danych lub połączenia Wi-Fi.

Najnowsze widgety dostępne są dla klientów indywidualnych i firmowych mBanku, korzystających z aplikacji mobilnych na system Android oraz przeznaczonych na iPhone'a oraz iPada.

Źródło: mBank

Wojtek Konopa, wyświetlono 3611 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum