Blog BazaTelefonów.pl
 

Zintegrowana komunikacja w biznesie

Inne 2013-02-20 08:09

19 lutego br. w restauracji Villa Foksal w Warszawie odbyło się spotkanie firmy Alcatel-Lucent pt. „Dobra komunikacja to klucz do sukcesu w biznesie”. Stało się ono okazją do zaprezentowania jakie są potrzeby firm w zakresie komunikacji, kiedy i jak można je realizować z maksimum korzyści oraz prezentacji rozwiązania OpenTouch oferującego zaawansowane funkcje zintegrowanej komunikacji.

Uczestnicy spotkania mogli zapoznać się z korzyściami biznesowymi płynącymi z nowoczesnych technologii, jak również z obecnymi trendami na rynku IT. Mieli również okazję poznać tajniki coraz popularniejszej zunifikowanej komunikacji, która pozwala rozwiązać liczne problemy związane z komunikacją, obejmujące m.in. obsługę urządzeń prywatnych w środowisku firmowym, pracę zdalną czy wymagania związane z komunikacją wideo.

Spotkanie otworzyłaPani Dorota Konowrockadziennikarka z długoletnim doświadczeniem w branży IT, która przedstawiła kilka kluczowych trendów, zwracając uwagę, że od kilku lat urządzenia mobilne stają się coraz bardziej popularne nie tylko na rynku konsumentów, ale również w środowisku biznesowym. Smartfony, tablety i inne urządzenia, to narzędzia, do których użytkownicy są przyzwyczajeni, i które zaczynają wędrować wraz z użytkownikiem z domu do pracy.  Stwarza to nowe możliwości komunikacji, ale również stanowi wyzwanie dla działów IT przedsiębiorstw. Udane wdrożenie modelu BYOD w firmie może przynieść wiele korzyści zarówno pracodawcy,jak i pracownikom.

W drugiej części spotkania Krystian Sokalski, z firmy Alcatel-Lucent,zdefiniował jakie są najczęściej spotykane wyzwania w zakresie komunikacji, w jakich sytuacjach i jakich korzyści można się spodziewać dzięki usprawnieniu komunikacji. Część prezentacyjną zamknęła demonstracja wybranych możliwości systemu komunikacji nowej generacji OpenTouch. Ideą funkcjonowanie systemu jest czerpanie jak największych korzyści z mobilnego trybu prowadzenia biznesu. System zintegrowanej komunikacji dąży do stworzenia spójnej i elastycznej komunikacji – w której niezależnie od wybranego urządzenia i miejsca można w efektywny sposób wymieniać się wiedzą i informacjami. Co więcej, pozwala na łatwe przełączanie się między różnymi urządzeniami i środkami komunikacji. Dla przykładu możemy odebrać rozmowę na komórce w drodze do pracy, a po przyjściu do biura przełączyć ją na nasz telefon biurkowy i wzbogacić o połączenie wideo. Inne możliwości, takie jak jak dołączanie nowych osób do rozmowy lub współdzielenie dokumentów pozwalają na lepsze wykorzystanie czasu i sprawniejszą komunikację. W efekcie firma przy niższych kosztach może sprawniej funkcjonować.

„Systemy zintegrowane oszczędzają do 75% tzw. „czasu straconego”, czyli czasu, który pracownik marnuje na usuwanie spamu, duplikację komunikacji, szukanie informacji i przede wszystkim nieudane próby kontaktu. Zunifikowana komunikacja w firmie to sprawna komunikacja, wykorzystanie zasobów rozproszonych i operacje biznesowe oraz szybsze podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów” – powiedział Krystian Sokalski, Alcatel-Lucent.

Źródło: Alcatel-Lucent

Wojtek Konopa, wyświetlono 3461 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum