Blog BazaTelefonów.pl
 

reklaMÓWKA dla Firm sprzedaje samochody

Inne 2013-04-05 11:09

W marcu 2013 spółka Wind Mobile wprowadziła nową odmianę swojego flagowego produktu reklamy mobilnej – reklaMÓWKĘ dla Firm. Nowy produkt pozwala na zamianę sygnału oczekiwania na połączenie w telefonach firmowych na dowolny przekaz marketingowy.

W ten sposób każda rozmowa klienta z pracownikiem firmy jest okazją do skutecznego budowania wizerunku lub wspierania działań sprzedażowych. Jeden z najbardziej korzystnych współczynników ceny do efektywności pośród dostępnych mediów gwarantuje szybki zwrot z inwestycji. reklaMÓWKA dla Firm może być wykorzystywana zarówno przez duże korporacje, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa, które szczególnie potrzebują efektywnego wsparcia marketingowego.

W celu przyspieszenia rozwoju reklaMÓWKI dla Firm, Spółka Wind Mobile przygotowała specjalizowane oferty branżowe. W pierwszej kolejności nacisk został położony na branżę motoryzacyjną, a w szczególności dealerów samochodów. Spółka spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród kilkunastu dużych dealerów samochodów, z którymi nawiązany został kontakt.

reklaMÓWKA dla firm pozwala na wykorzystanie innowacyjnego medium Wind Mobile na bazie telefonów pracowników, a następnie w miarę potrzeb zwiększanie zasięgu na setki tysięcy konsumentów z wykorzystaniem bazy fanów reklaMÓWKI. To unikalna możliwość dla dyrektorów marketingu.

„reklaMÓWKA dla Firm w branży motoryzacyjnej jest strzałem w dziesiątkę i świetnie odpowiada na potrzeby tej grupy klientów. Pierwszą umowę w tym zakresie podpisaliśmy ze spółką Concept +  z Bielska-Białej. Concept + jest Autoryzowanym Dealerem Toyoty od 2003 roku . Siedziba spółki mieści się w nowo wybudowanym obiekcie w bezpośrednim sąsiedztwie trasy S1 zapewniającej wygodne dotarcie z większości kierunków: Cieszyn, Żywiec, Katowice, Kraków, Warszawa. Bardzo się cieszymy, że sprzedaż tak dobrej marki będzie wspierana przez reklaMÓWKĘ dla Firm.”  – mówi Jan Wójcik, Dyrektor Sprzedaży odpowiedzialny za reklaMÓWKĘ.

„Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie reklaMÓWKI dla Firm, gdyż innowacyjny charakter produktu świetnie pasuje do marki Toyota. Niewykorzystany do tej pory czas oczekiwania na połączenie zamieniliśmy na okazję do promocji naszego biznesu. Odbiór wśród klientów i pracowników był bardzo pozytywny i zamierzamy włączyć reklaMÓWKĘ jako stały i długofalowy element naszej strategii marketingowej.” – powiedział  Tomasz Kłeczek, Prezes Spółki Concept + z salonu TOYOTY w Bielsku-Białej.

Źródło: Wind Mobile

Wojtek Konopa, wyświetlono 3133 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum