Blog BazaTelefonów.pl
 

Gif Me More – nowa kampania Telepizzy z telefonią komórkową MTV Mobile

Inne, Operatorzy 2013-09-05 09:59

Telepizza została nowym partnerem MTV Mobile, sieci telefonii komórkowej skierowanej do uczniów i studentów. Wspólnej akcji, która rozpocznie się 4 września, towarzyszy kampania w mediach: na kanałach MTV, Viva, Comedy Central, Comedy Central Family oraz VH1.

„Gif Me More” to nowy projekt MTV Mobile, w ramach którego hiszpańska sieć pizzerii zaoferuje użytkownikom operatora specjalne menu. Warunkiem uczestnictwa w akcji jest posiadanie aktywnego konta w MTV Mobile.
- Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie kanałów TV i platform cyfrowych z portfolio Viacom jako bazy do komunikowania dodatkowych benefitów dla klientów MTV Mobile – tłumaczy Marta Pawelec, Mobile Product Manager MTV Mobile. – Jednak główny nacisk chcemy położyć na dotarcie do naszej grupy docelowej przy wykorzystaniu siły social mediów zarówno naszych marek jak i Telepizzy, dzięki czemu mamy gwarancję osiągnięcia satysfakcjonującego zasięgu - dodaje Pawelec. 

Projekt będzie wspierany w internecie, na stronach internetowych kanałów z portfolio Viacom, gdzie zaplanowana jest kampania odsłonowa oraz w serwisach www obojga partnerów.

Cieszymy się, że jako pierwsza firma z sektora HoReCa mamy okazję współpracować z telefonią MTV Mobile – mówi Ewa Minda-Korczak, kierownik działu marketingu Telepizza Poland. – Wspólna akcja z jednej strony oferuje szereg benefitów użytkownikom sieci, z drugiej jest szansą na przyciągnięcie nowych klientów do naszych lokali – podkreśla.

MTV Mobile to telefonia komórkowa Viacom International Media Networks i T-Mobile skierowana do osób młodych, chcących połączyć muzykę, rozrywkę z nowoczesną technologią komórkową. Aktualnie w MTV Mobile zarejestrowanych jest ponad 160 tys. użytkowników.
Telepizzato marka, która poza Polską znana jest w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia czy od niedawna również Chiny. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Sieć utworzona we wspomnianych krajach składa się z ponad 700 lokali. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r. Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 121 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

Źródło: Viacom

Wojtek Konopa, wyświetlono 3447 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum