Blog BazaTelefonów.pl
 

Lionel Messi w spocie kampanii reklamowej „Design Your Life” firmy Samsung

Inne 2013-10-23 13:27

Firma Samsung Electronics Co., Ltd. udostępniła drugi spot globalnej kampanii reklamowej pod hasłem „Design Your Life”, podążającej śladami wyjątkowych ludzi realizujących swoje pasje za pomocą GALAXY Note 3 i GALAXY Gear. Reklama zatytułowana „Messi’s Note” („The Developer”) łączy klasyczny scenariusz, nowoczesną technologię oraz poruszający dźwięk i efekty wizualne, a to wszystko, aby przedstawić stosunek Lionela Messiego do piłki nożnej oraz możliwości, jakie otwiera przed nim nowoczesny sprzęt mobilny.

Druga odsłona kampanii reklamowej Samsung GALAXY Note 3 i GALAXY Gear czerpie z zamiłowania ludzi do sportu i podkreśla znaczenie jakości życia. „The Developer” wykorzystuje hit „Royals” nowozelandzkiej piosenkarki Lorde, wykonany przez chór dziecięcy. Klip śledzi poczynania tajemniczego mężczyzny, który przyjeżdża w nieznanym celu do nienazwanego, odludnego miasta. W miarę jak mężczyzna przemierza brudne, puste ulice, wzbudza zainteresowanie miejscowych dzieci, które zaczynają za nim podążać. Krążąc po zagmatwanych alejkach, mężczyzna wykorzystuje GALAXY Note 3 i GALAXY Gear, by zainicjować tajny projekt. Przekazuje polecenia do GALAXY Gear na swoim nadgarstku, a następnie, korzystając z trzymanego w dłoni GALAXY Note 3, kupuje porzucony teren, zamawia ciężki sprzęt potrzebny do rozpoczęcia budowy i przygląda się wyburzaniu niezamieszkanych budynków. Zafascynowane dzieci dają znać swoim znajomym, że dzieje się coś niesamowitego. W końcu cała gromada wybiega z domów i pędzi na miejsce budowy, gdzie odkrywają piękne nowe boisko. Na murawie stoi Lionel Messi - czyli ów tajemniczy mężczyzna - i zaprasza dzieci do gry w piłkę.

- Realizacja życiowych pasji leży u podstaw marki Samsung GALAXY. Nieważne, czy chodzi o sztukę, sport, czy działalność charytatywną, chcemy zachęcać ludzi do realizacji marzeń i umożliwiać im budowę lepszego jutra - powiedział Younghee Lee, naczelny wiceprezes działu globalnego marketingu, IT i urządzeń mobilnych w Samsung Electronics. GALAXY Note 3 i GALAXY Gear umożliwiają użytkownikom realizowanie ich pasji i wzbogacanie świata wynikami takich działań.

GALAXY Note 3 oferuje większy ekran o bardziej nasyconych kolorach, który zapewnia doskonały obraz i ułatwia wykonywanie wielu czynności jednocześnie, a dodatkowo wprowadza znaczne usprawnienia do rysika S Pen, które znacznie przyspieszają i ułatwiają codzienną pracę. Urządzenie jest dostępne w kolorze czarnym, białym i różowym. GALAXY Note 3 połączone z GALAXY Gear można wygodnie obsługiwać bez użycia rąk, co jest zupełną nowością na rynku mobilnym. Użytkownicy GALAXY Gear mogą wybrać jeden z sześciu dostępnych w dniu premiery kolorów: czarny, szary, pomarańczowy, beżowy, różowo-złoty i żółto-zielony. Zarówno GALAXY Note 3, jak i GALAXY Gear są obecnie dostępne w ponad 140 krajach.

Źródło: Samsung

Wojtek Konopa, wyświetlono 2827 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum