Blog BazaTelefonów.pl
 

Akcesoria do urządzeń mobilnych HUGO BOSS

Gadżety 2014-01-24 10:37

Kolekcja akcesoriów elektroniki konsumenckiej 2013/2014 sygnowanych logo HUGO BOSS czerpie inspirację z głębi miejskiej aglomeracji. HUGO BOSS prezentuje kolekcję złożoną z dwóch linii. Akcesoria Basic nawiązują do współczesnych trendów i form projektowanych w duchu biznesowej elegancji. Linia Fashion jest z kolei bardziej progresywna i odzwierciedla blichtr wielkomiejskiego życia.

Kolekcja Basic

Akcesoria z linii podstawowej zapewniają urządzeniom stylową i poręczną ochronę. Dystyngowana ekspozycja drukowanego logo nawiązuje do kolekcji garniturów HUGO BOSS.

Etui typu Flip case Reflex V i Radian IV to nie tylko dobrze prezentujące się akcesorium wykonane z prawdziwej skóry o ziarnistej fakturze, ale także bardzo funkcjonalny gadżet. Ukształtowana z gumy osłona przestrzeni na smartfona dobrze leży w dłoni, ale także zapewnia swobodny dostęp do przycisków funkcyjnych. Zarówno etui typu Flip case, jak i forma Booklet Folianti oferują łatwe otwieranie i precyzyjne zamykanie za sprawą ukrytego mechanizmu magnetycznego.

Booklety Folianti V oraz Folianti S4 charakteryzują się nadrukowanym logotypem o delikatnej fakturze. Z kolei etui Gracious ozdobiono złoconym akcentem oraz wygodnym paskiem na nadgarstek. Kolekcję Basic dopełniają klasyczne, uniwersalne pokrowce zaprojektowane w trzech różnych rozmiarach. Dzięki dopasowanym, skórzanym materiałom ochrona urządzenia jest kompleksowa, a mechanizm automatycznego cofania się zaczepu ułatwia dostęp do smartfona.

Kolekcja Fashion


Inspirację dla tej kolekcji stanowią elementy kojarzące się z miastem, które ciągle tętni życiem i nigdy nie zasypia. Odkryj motywy wieżowców, bulwarów i mapę miasta naniesioną na wysokiej klasy materiały, z których wykonano etui.

Często spotykana w modnych dzielnicach idea podłużnych pasów została przekuta w projekt Mondaine case, występujące w różnych rozmiarach. Niebieski pas w optyce węża jest czymś więcej niż podkreśleniem przedziału między dwoma połaciami prawdziwej, białej skóry. Co więcej etui posiada magnetyczne zapięcie oraz mechanizm ułatwiający wyciągnięcie smartfona z pokrowca.

Dedykowane do iPhone’ów 5 i 5S pokrowce Qomposit również występują w trzech zróżnicowanych rozmiarach. Obszyta skórą powierzchnia etui naznaczona jest liniami szycia na styku połączonych struktur. Akcesorium posiada zaawansowany mechanizm umożliwiający wygodne wysuwanie smartfona. Wzornictwo znane z serii Qomposit zastosowano także w modelach etui Tablo przeznaczonych do urządzeń iPad 3/ 4 oraz Tablo Mini dla iPad Mini.

Etui Catwalk z kolei nawiązuje do jaskrawej kolorystyki miejskich bollboardów. Cztery wyraziste barwy naniesiono na powierzchnię strukturą przypominającą muszle. Mimo dużej wytrzymałości etui są elastyczne, odporne na zarysowania oraz zapewniają łatwy dostęp do przycisków funkcyjnych smartfona.

Etui Sculpus czerpie inspirację z przestrzennych, geometrycznych kształtów charakterystycznych dla wielkich metropolii. Efekt 3D zastosowany w projekcie imituje sylwetki drapaczy chmur funkcjonujących w wielkomiejskiej zabudowie.

Kolekcja akcesoriów HUGO BOSS dostępna jest w wyselekcjonowanych salonach marki, w sklepie internetowym, u operatorów sieci komórkowych, a także u resellerów urządzeń Apple oraz wybranych punktach z elektroniką konsumencką.

Źródło: HUGO BOSS

Wojtek Konopa, wyświetlono 3485 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum