Blog BazaTelefonów.pl
 

Ericsson walczy z cyfrowym wykluczeniem konsumentów. Zdalna pomoc dla użytkowników smartfonów

Inne 2014-08-14 22:04

Ericsson wprowadził do swojej oferty rozwiązanie o nazwie Ericsson Device Care, które umożliwia operatorom zdalną kontrolę, konfigurację i diagnostykę mobilnych urządzeń i aplikacji. Użytkownikom, którzy nie posiadają jeszcze smartfonów ułatwi to zamianę starego telefonu na nowe urządzenie. To duży krok w kierunku ograniczenia cyfrowego wykluczenia.

 

Możliwość uzyskania zdalnej pomocy w przypadku korzystania z komputera, znana jest już od kilku lat. Pozwalamy wówczas zaufanej osobie połączyć się z naszym sprzętem, udostępniamy nasz ekran, a nawet pozwalamy na dokonywanie zmian systemowych. Teraz, identyczne wsparcie jest możliwe w przypadku urządzeń mobilnych. Wszystko za sprawą Ericsson Device Care.

Urządzenia mobilne, dostępne w rosnącej liczbie kształtów i rozmiarów, oferują różnią jakość działania. Działają one w oparciu o różne systemy operacyjne, co stwarza wyzwanie deweloperom, którzy muszą optymalizować tworzone programy pod kątem wielu urządzeń i systemów, a użytkownicy natrafiają na problemy podczas korzystania z aplikacji lub podczas „przesiadki” z jednego systemu na drugi.

Konfiguracja i obsługa smartfona potrafi sprawić sporo problemów doświadczonym użytkownikom, a co dopiero osobom niezaznajomionym z nowinkami technologicznymi. W ramach zakupu smartfona operatorzy mogliby oferować np. godzinę rozmowy z konsultantem przy użyciu Device Care. Konsultant może za pomocą tego rozwiązania łatwo prezentować działanie sprzętu – np. podświetlając na ekranie ikony lub tekst, co znacznie ułatwiałoby np. starszym osobom start w świecie smartfonów.

– Osoby niekorzystające jeszcze ze smartfonów, nie wchodzą na ten rynek z kilku przyczyn. Przede wszystkim jest to strach przed nowościami, skomplikowaniem smartfonów i trudnością z ich obsługą. Wraz z rozwojem rynku urządzeń niskiego segmentu, cena staje się coraz mniejszą barierą, ale skomplikowanie smartfonów wciąż nią jest. Ten problem rozwiązać może Ericsson Device Care – powiedziała Katarzyna Pąk – dyrektor ds. public and media relations w firmie Ericsson.

Ericsson Device Care to również rozwiązania rewolucjonizujące działanie call center i centrów wsparcia. Rozwiązanie firmy Ericsson obniża koszty operacyjne operatorów poprzez zmniejszenie liczby zwracanych urządzeń, poprawia wskaźnik FCR (First Call Resolution) i skraca czas kontaktu klienta z centrum wsparcia. Ericsson Device Care pozwala operatorom łatwiej sprawdzić, co dokładnie widzi użytkownik, wzmacnia relację operatora z konsumentem i dostarcza nowego narzędzia do pogłębionej analizy biznesowej. Rozwiązanie bazuje na współpracy firmy Ericsson z AetherPal.

Źródło: Ericsson

Wojtek Konopa, wyświetlono 2982 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum