Blog BazaTelefonów.pl
 

Każdy chce być w Jump!

Operatorzy 2015-04-15 14:44

Operator w nowych spotach przekonuje, że dzięki nowym taryfom JUMP! Family cała rodzina ma lepiej, bo może rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować do woli już od 30 zł miesięcznie. Twarzą kampanii został ceniony polski aktor - Tomasz Kot. W reklamie towarzyszy mu Szymon Piotr Warszawski, który wcielił się w rolę Psa.

Fabuła najnowszego formatu reklamowego T-Mobile, oparta jest na scenkach z życia codziennego czteroosobowej, nowoczesnej rodziny. Kolejne spoty – cztery z nich prezentowane w tej odsłonie kampanii – składać się będą na pełen humoru i rodzinnego ciepła mini serial reklamowy, w którym występują:

  • Ojciec –  aktor, Tomasz Kot
  • Matka – ambitna i energiczna, prowadząca własną firmę
  • Córka – nieco zbuntowana nastolatka
  • Syn – fan technologii

To niemal klasyczny obrazek. Uzupełnia go zupełnie nieklasyczny pies, którego na dodatek łączy z głową domu szczególna relacja. Pan domu traktuje go jak prawdziwego kumpla, prowadząc z nim zabawne dialogi, które mogą być uznane za co najmniej niesztampowe.

Pierwsze spoty w nowym formacie będzie można zobaczyć w telewizji już 16 kwietnia. Kreację przygotowała agencja DDB&tribal, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Kampanię telewizyjną z czterema odsłonami kreacji, wspierają billboardy w całym kraju, działania w Internecie oraz POS w salonach sprzedaży.

Źródło: T-Mobile

Wojtek Konopa, wyświetlono 2900 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum