Blog BazaTelefonów.pl
 

JA+ nowe możliwości!

Operatorzy 2015-05-19 08:05

Ja+ nowe możliwości to nowe strategiczne podejście Plusa do relacji z klientami. Nowe możliwości są wielowymiarowe i oznaczają, że Plus będzie je realizował w wielu obszarach: ofertowym, technologicznym, a także komunikacyjnym.

Już teraz startuje więc całkowicie nowa platforma komunikacyjna, która będzie wspierała oferty Plusa w każdym istotnym segmencie rynku. Nowe pozycjonowanie, nowe kolory, nowe twarze, nowe możliwości. A do tego atrakcyjne oferty, stawiające w centrum zainteresowań potrzeby klientów.

Plus dzisiaj
Plus jest dzisiaj częścią Grupy Polsat - największego dostawcy zintegrowanych usług multimedialnych i lidera na rynku mediów i telekomunikacji w Polsce. Celem Grupy jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści telewizyjnych, produktów telekomunikacyjnych oraz innych usług dla domu, klientów indywidualnych i biznesowych przy użyciu najlepszych i najnowocześniejszych technologii.

Pierwszym etapem realizacji tej strategii było wprowadzenie programu SmartDom, który jest dzisiaj ogromnym sukcesem – ponad 700 tysięcy użytkowników i ponad 2,17 mln usług.

Drugim etapem było wprowadzenie na rynek nowej marki telekomunikacyjnej dla młodych - Plusha.

Teraz przyszedł czas na realizację kolejnego etapu i nową strategię dla głównej marki telekomunikacyjnej – Plus - w relacjach z klientami i otoczeniem rynkowym. Plus zmienia się odpowiadając na potrzeby klientów i obecne trendy rynkowe.

Ja+ nowe możliwości
Nowe możliwości są wielowymiarowe i oznaczają, że Plus będzie realizował je w różnych obszarach:

  • komunikacyjnym – nowa platforma komunikacyjna wprowadza i wspiera nowe oferty i pozycjonowanie marki Plus,
  • ofertowym – nowe oferty są zbudowane pod kątem nowych potrzeb klienta wynikających z przenikania się różnych usług – rozmowy, smsy, mmsy, internet, wideo to tak naprawdę części składowe jednej usługi, jakiej potrzebuje niemal każdy klient,
  • technologicznym – Plus jest liderem technologicznym, testuje i komercjalizuje nowe rozwiązania - największy zasięg LTE, HD Voice, udanie przeprowadzone testy eMBMS i VoLTE, a dla klienta dostarcza nowe rozwiązania i technologie w prosty i intuicyjny w użyciu sposób.

Nowy Plus. Nowe pozycjonowanie
Nowa komunikacja kierowana jest przede wszystkim do osób, które chcą zaspokajać ciekawość i głód wiedzy, szukających kompleksowych rozwiązań, łączących telekomunikację z rozrywką.

Plus to operator, który daje niegraniczone możliwości w świecie telekomunikacji i szeroko rozumianej rozrywki . To operator „z którym nigdy się nie nudzę”, „ciągle mnie zaskakuje”, który „zaspokaja moją ciekawość” oraz „niweluje wszelkie moje obawy i przełamuje bariery”. Wreszcie – operator, który „daje tak wiele za tak niewiele”, czyli „operator dla mnie”.

Nowa platforma komunikacyjna -  Ja+ nowe możliwości
Nowa platforma jest zobrazowaniem głównej myśli strategicznej stojącej za „nowym Plusem” i za możliwościami, które oferuje. W centrum komunikacji jest zawsze indywidualny konsument, jego potrzeby pasje, a Plus jako operator dodaje Nowe Możliwości – atrakcyjne oferty, przyjazne proste, intuicyjne i niwelujące wszelkie bariery technologie oraz dopasowaną do tego komunikację.

Ja+ nowe możliwości to obietnica marki, która:

  • stawia człowieka w centrum,
  • koncentruje się na prawdziwych ludziach, z ich potrzebami, emocjami, pasjami,
  • rozumie  potrzebę indywidualizacji świata swoich klientów - daje im to, czego oczekują – łączy świat telekomunikacji z szeroko rozumianą rozrywką.

JA+ oznacza również możliwość dodawania, łączenia wielu elementów. Zapowiada dodatkowe korzyści,  wartości, okazje i umiejętności.

„JA+ to mój świat powiększony o nowe możliwości. – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Plusie i Cyfrowy Polsacie  – „Nowa platforma komunikacyjna wyraźnie pokazuje osobowość marki: nowoczesną, bez ograniczeń, radosną, witalną i na czasie. Młodzi ludzie z naszych spotów to indywidualiści, znający swoją wartość, posiadający pasje i pragnienia, a z Plusem ich świat nabiera jeszcze więcej możliwości – wprost na wyciagnięcie ręki”.

Nowa platforma to nie tylko bohaterowie i ich pasje czy historie  ale także zabawa kolorami – została wprowadzona cała paleta barw, aby uwidocznić, że tak jak potrzeby każdego klienta są inne, tak Plus ma cały wachlarz ofert dopasowanych do tych potrzeb. Świeża, innowacyjna, dynamiczna marka nie ogranicza się tylko do jednego koloru. Zmienia się również identyfikacja wizualna samej marki -  Plus odchodzi od kolorowego logotypu na rzecz monochromatycznego logo występującego na różnych tłach.

Oferta bez końca
Wraz z nową komunikacją marketingową startują nowe odsłony ofert – abonamentowej, internetowej, oraz prepaidowej, zarówno głosowej, jak i Plus internet na kartę, pod wspólnym szyldem – JA+.

„Oferty Plusa dają nieograniczone możliwości, dlatego ich wspólnym mianownikiem jest hasło „bez końca”. – mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą w Plusie i Cyfrowym Polsacie. – „Nasze oferty pozwalają klientom rozmawiać bez limitów, SMS-ować, dają pełen komfort wykorzystywania Internetu LTE zarówno w domu, jak i poza nim. To nie tylko komfortowa możliwość pozostawania w stałym kontakcie z bliskimi, ale także wygodne narzędzie pracy.”

JA+Nowe Możliwości - prezentacja

Źródło: Plus

Wojtek Konopa, wyświetlono 3039 razy.

Dodaj do: Wykop BLIP Flaker Facebook Twitter

Nie wklejaj HTML ani BB Code. Adresy IP są rejestrowane. Maksymalnie 1500 znaków.

Szukaj
Subskrybuj:
RSSAtom

Kategorie

Chmura tagów

Archiwum